מונה חשמל חכם

אם חשוב לכם לחסוך בהוצאות תשלומי החשמל בבית ו/או בעסק, זה הזמן לפעול! זו ההזדמנות שלכם להשיג חשמל בזול יותר, לבחור לעצמכם ספקית חשמל עצמאית וליהנות מהנחה משמעותית. אז איך זה קורה? קודם כל אתם חייבים שיהיה לכם מונה חשמל חכם. זהו אמצעי-Must שיאפשר לכם התחברות לספקית חשמל עצמאית. אם אין לכם כזה, תוכלו לבדוק התאמה ולקנות אחד כזה.

מונה חשמל חכם - שאלות תשובות​

אפשר לקבל את המידע בשתי דרכים שונות שמפורטות בהמשך העמוד.

אפשר להזמין מונה חשמל חכם מחברת החשמל באמצעות חיוג למוקד 103
או פנייה בוו'טסאפ 055-7000103
או באמצעות האפליקציה של חברת חשמל.

מונה חשמל חכם עולה 260 שקלים כולל מע"מ, וסכום זה ישולם במסגרת חשבון החשמל השוטף. כמובן שזו הוצאה זניחה לעומת היתרונות שתקבלו מהתקנת מונה חשמל חכם, כולל אפשרות להוזלת עלויות החשמל, בקרה מדויקת על צריכת החשמל וכיוצ"ב.

נפרט את מאפייני ההתקשרות בכל אחת מהאופציות.

איך אוכל לדעת אם יש לי מונה חכם?

אפשר לקבל את המידע בשתי דרכים שונות:

  1. קבלת מידע ללא הזדהות במערכת – הורדת קובץ ובו כתובות בהן הותקנו מונים בני ניוד (מונים חכמים).
  2. קבלת מידע באמצעות הזדהות במערכת – על ידי הקלדת מספר זיהוי וטלפון נייד או מספר חשבון חוזה ומספר מונה בהתאם לדרישה.

לקבלת מידע בשתי האפשרויות הקיימות יש ללחוץ כאן

לתוכנית השנתית לפריסת המונים החכמים יש ללחוץ כאן

שלבי הזמנת מונה חשמל חכם בשיחת טלפון ל-103

  1. שיחה ל-103
  2. לעברית הקש 1
  3. לנושאים אחרים הקש 1
  4. לאישור הכתובת הקש 1  /לשינוי הכתובת הקש 2
  5. הזדהות באמצעות מספר חשבון חוזה (מופיע בחשבונית למעלה) הקשת מספר-חוזה ובסיום סולמית #
  6. לאישור הקש 1  /לשינוי הקש 2
  7. הקש 5 – "מידע על אנרגיות מתחדשות PV ומעבר בין ספקים ומונים חכמים"
  8. הקש 2 – למידע על מעבר בין ספקים ומונים חכמים
  9. המתנה לנציג שירות להזמנת מונה חכם
 

      יש לשים לב:

  • הפונה טלפונית חייב להיות בעל החשבון (חשבון החשמל) או לחלופין להעלות את בעל החשבון לשיחת וועידה לזיהוי ולקבלת אישור לביצוע פעולות בחשבון.
  • נציג חברת החשמל יבצע הזמנה טלפונית למונה חכם.
  • החלפת מונה החשמל תבוצע עד 60 יום ממועד הבקשה
  • החיוב בגין החלפת המונה יופיע בחשבון החשמל לאחר ביצוע הפעולה
  • רק כעבור 30 יום מיום החלפת המונה למונה חכם ניתן יהיה לבצע ניוד

שלבי הזמנת מונה חשמל חכם באמצעות הוו'טסאפ

  1. פניה באתר של חברת החשמל לשירות באמצעות הווט'סאפ של חברת חשמל
  2. שליחת הודעה של 'שלום' בצ'ט
  3. בחירת השירות – "תמיכה באתר האינטרנט / פניות הציבור"
  4. הזדהות בעל החשבון: שם מלא, מספר חוזה או מונה, מספר תעודת זהות, כתובת
  5. ניסוח ופירוט הבקשה: "ברצוני להזמין מונה חשמל חכם"
  6. אישור הפעולה והחיוב במילים: "אני מאשר"

שלבי הזמנת מונה חשמל חכם באמצעות האפליקציה של חברת החשמל

  1. הורדת האפליקציה, כניסה לאפליקציה
  2. פנייה באמצעות האפליקציה – בקשה לשיחה חוזרת על ידי נציג
  3. המתנה לנציג שיחזור אליכם ויבצע הזמנת מונה חשמל חכם

הכירו את

מחשבון החשמל היחיד מסוגו בישראל!

מסלולי החשמל המובילים:

Energy בזק חשמל

חוסכים קבוע - לאורך כל היום (24/7)

  • הנחה  6%
  • ימים א' – ש'

6% הנחה קבועה בחשבון החשמל

סלקום energy

מסלול לילה - (23:00 בלילה ועד 07:00 למחרת)

  • הנחה קבועה 20%
  • ימים א' – ש'

20% הנחה בשעות נבחרות בחשבון החשמל

electra power

הייטק - (23:00 בלילה ועד 17:00 למחרת)

  • הנחה 10%
  • ימים א' – ש'

10% הנחה בשעות הלילה והיום

תפריט נגישות

בזק אנרגי חשמל energy

השאירו פרטים ונציג בזק חשמל יחזור אליכם עם ההצעה המשתלמת ביותר!

או חייגו עכשיו:

השאירו פרטים ונציג סלקום אנרג'י יחזור אליכם עם ההצעה המשתלמת ביותר!

או חייגו עכשיו:

electra power

השאירו פרטים ונציג אלקטרה פאוור יחזור אליכם עם ההצעה המשתלמת ביותר!

או חייגו עכשיו:

על מנת לדעת את סך כמות הקוט"ש שצרכתם במהלך 12 החודשים האחרונים (או קרוב לכך) ולקבלת הערכת הנחה מדויקת יותר, לחצו על -> "נתוני הצריכה שלי" והתחברו לאיזור האישי שלכם בחברת החשמל.

לאחר ההתחברות, יופיעו קריאות המונה שלכם. חברו את כמות הקוט"ש אותה צרכתם במהלך 12 החודשים האחרונים, או קרוב לכך (ניתן לראות בתמונה המצורפת היכן הנתון נמצא) והזינו את הסכום הכולל לשדה "קוטש" שהדיווח "השנתי" הוא הנבחר.

ממה מורכב תעריף החשמל?
  1. מחיר לקוט"ש – לרוב הצרכן הביתי והעסקי משלם על מחיר אחיד בהתאם לרמת הצריכה בקוט"ש. אך לעיתים יש תעריף תעו"ז (תעריף עומס המערכת וזמן שימוש) המתחשב בין היתר בעונה (קיץ, חורף, עונת מעבר) וכן מקבצי שימוש (פסגה, גבע, שפל) ונוצרים 9 מחירים שונים.
  2. תשלום קבוע – עלות שמשקפת את סל השירותים שחברת החשמל מספקת ללקוחות וזאת ללא קשר לכמות השימוש. כמו למשל: קריאת מונה, עריכת חשבון, שליחת הודעה, גבייה, שירות לקוחות ועוד. החישוב הינו לפי תעריף יומי על בסיס שנתי. התשלום הקבוע מורכב מ-2:
    • תעריף קבוע חלוקה – עלויות לגבי המונים לפי מספר מונים.
    • תעריף קבוע אספקה – עלוית לגבי שירות לקוחות, גבייה ועוד (רק בחברת החשמל).
  3. תשלום קיבולת – תשלום שנועד להקצות בצורה שוויונית את עלות הקמת תשתיות החשמל ללקוחות. החישוב נעשה בהתאם לגודל החיבור של הצרכן על ידי המרה של ערכי האמפר ל-KVA. החישוב הינו לפי תעריף יומי על בסיס שנתי.

תעריף צריכת החשמל (קוט"ש)

התעריף העדכני עבור מחיר החשמל הנצרכת מרשת חברת החשמל (קוט"ש):

  • תעריף (ללא מע"מ): 0.5134 ₪
  • תעריף (כולל מע"מ): 0.6007 ₪

*החישוב יתבצע על התעריף שהוא ללא מע"מ.

כיצד אדע כמה קוט"ש צרכתי?

ניתן לבדוק את צריכת החשמל (קוט"ש) בכמה אופנים:

  1. חשבונית פיזית שמגיעה אלינו לתא דואר.
  2. חשבונית שמגיעה אלינו לכתובת האימייל. חפשו בתיבת המייל מיילים שמגיעים מכתובת המייל הבאה: noreplys@iec.co.il
  3. ניתן להיכנס לאזור האישי באתר חברת החשמל בלחיצה על הקישור הבא: איזור אישי

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

כתוב את הכותרת כאן

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

כתוב את הכותרת כאן

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

כתוב את הכותרת כאן

תהיו בטוחים שזה אמישרגז

השאירו פרטים ונציג אמישראגז חשמל יחזור אליכם עם ההצעה המשתלמת ביותר!

או חייגו עכשיו:

פזגז חשמל לוגו חדש

השאירו פרטים ונציג פזגז חשמל יחזור אליכם עם ההצעה המשתלמת ביותר!

או חייגו עכשיו:

תרצו לקבל הצעות מספקיות חשמל נוספות?