מונה חשמל חכם
אם חשוב לכם לחסוך בהוצאות תשלומי החשמל בבית ו/או בעסק, זה הזמן לפעול! זו ההזדמנות שלכם להשיג חשמל בזול יותר, לבחור לעצמכם ספקית חשמל עצמאית וליהנות מהנחה משמעותית. אז איך זה קורה? קודם כל אתם חייבים שיהיה לכם מונה חשמל חכם. זהו אמצעי-Must שיאפשר לכם התחברות לספקית חשמל עצמאית. אם אין לכם כזה, תוכלו לבדוק התאמה ולקנות אחד כזה.
מונה חשמל חכם - שאלות תשובות
אפשר לקבל את המידע בשתי דרכים שונות שמפורטות בהמשך העמוד.
אפשר להזמין מונה חשמל חכם מחברת החשמל באמצעות חיוג למוקד 103
או פנייה בוו'טסאפ 055-7000103
או באמצעות האפליקציה של חברת חשמל.
מונה חשמל חכם עולה 260 שקלים כולל מע"מ, וסכום זה ישולם במסגרת חשבון החשמל השוטף. כמובן שזו הוצאה זניחה לעומת היתרונות שתקבלו מהתקנת מונה חשמל חכם, כולל אפשרות להוזלת עלויות החשמל, בקרה מדויקת על צריכת החשמל וכיוצ"ב.
נפרט את מאפייני ההתקשרות בכל אחת מהאופציות.
איך אוכל לדעת אם יש לי מונה חכם?
אפשר לקבל את המידע בשתי דרכים שונות:
- קבלת מידע ללא הזדהות במערכת – הורדת קובץ ובו כתובות בהן הותקנו מונים בני ניוד (מונים חכמים).
- קבלת מידע באמצעות הזדהות במערכת – על ידי הקלדת מספר זיהוי וטלפון נייד או מספר חשבון חוזה ומספר מונה בהתאם לדרישה.
לקבלת מידע בשתי האפשרויות הקיימות יש ללחוץ כאן
לתוכנית השנתית לפריסת המונים החכמים יש ללחוץ כאן
שלבי הזמנת מונה חשמל חכם בשיחת טלפון ל-103
- שיחה ל-103
- לעברית הקש 1
- לנושאים אחרים הקש 1
- לאישור הכתובת הקש 1 /לשינוי הכתובת הקש 2
- הזדהות באמצעות מספר חשבון חוזה (מופיע בחשבונית למעלה) הקשת מספר-חוזה ובסיום סולמית #
- לאישור הקש 1 /לשינוי הקש 2
- הקש 5 – "מידע על אנרגיות מתחדשות PV ומעבר בין ספקים ומונים חכמים"
- הקש 2 – למידע על מעבר בין ספקים ומונים חכמים
- המתנה לנציג שירות להזמנת מונה חכם
יש לשים לב:
- הפונה טלפונית חייב להיות בעל החשבון (חשבון החשמל) או לחלופין להעלות את בעל החשבון לשיחת וועידה לזיהוי ולקבלת אישור לביצוע פעולות בחשבון.
- נציג חברת החשמל יבצע הזמנה טלפונית למונה חכם.
- החלפת מונה החשמל תבוצע עד 60 יום ממועד הבקשה
- החיוב בגין החלפת המונה יופיע בחשבון החשמל לאחר ביצוע הפעולה
- רק כעבור 30 יום מיום החלפת המונה למונה חכם ניתן יהיה לבצע ניוד
שלבי הזמנת מונה חשמל חכם באמצעות הוו'טסאפ
- פניה באתר של חברת החשמל לשירות באמצעות הווט'סאפ של חברת חשמל
- שליחת הודעה של 'שלום' בצ'ט
- בחירת השירות – "תמיכה באתר האינטרנט / פניות הציבור"
- הזדהות בעל החשבון: שם מלא, מספר חוזה או מונה, מספר תעודת זהות, כתובת
- ניסוח ופירוט הבקשה: "ברצוני להזמין מונה חשמל חכם"
- אישור הפעולה והחיוב במילים: "אני מאשר"
שלבי הזמנת מונה חשמל חכם באמצעות האפליקציה של חברת החשמל
- הורדת האפליקציה, כניסה לאפליקציה
- פנייה באמצעות האפליקציה – בקשה לשיחה חוזרת על ידי נציג
- המתנה לנציג שיחזור אליכם ויבצע הזמנת מונה חשמל חכם
מסלולי החשמל המובילים:
חוסכים קבוע - לאורך כל היום (24/7)
- הנחה 6%
- ימים א' – ש'
6% הנחה קבועה בחשבון החשמל
מסלול לילה - (23:00 בלילה ועד 07:00 למחרת)
- הנחה קבועה 20%
- ימים א' – ש'
20% הנחה בשעות נבחרות בחשבון החשמל
הייטק - (23:00 בלילה ועד 17:00 למחרת)
- הנחה 10%
- ימים א' – ש'
10% הנחה בשעות הלילה והיום