תדיראן אנרגיה
תדיראן אנרגיה היא חטיבת האנרגיה החדשה של תדיראן, אשר מוכרת לנו מתחומי מיזוג האוויר וטיהור האוויר. כיום, תוך שהיא מיישמת ראייה הוליסטית רחבה ותפישה מקצועית של יישום פתרונות אנרגטיים, תדיראן אנרגיה נוטלת חלק משמעותי במהפכת האנרגיה בישראל, ומתחילה לשווק חשמל ירוק ללקוחות פרטיים ועסקיים. מעוניינים להצטרף? לפניכם חבילות החשמל החסכוניות של תדיראן אנרגיה.
תדיראן אנרגיה
תדיראן אנרגיה היא חטיבת האנרגיה החדשה של תדיראן, אשר מוכרת לנו מתחומי מיזוג האוויר וטיהור האוויר. כיום, תוך שהיא מיישמת ראייה הוליסטית רחבה ותפישה מקצועית של יישום פתרונות אנרגטיים, תדיראן אנרגיה נוטלת חלק משמעותי במהפכת האנרגיה בישראל, ומתחילה לשווק חשמל ירוק ללקוחות פרטיים ועסקיים. מעוניינים להצטרף? לפניכם חבילות החשמל החסכוניות של תדיראן אנרגיה.
-בשלב זה תדיראן אנרגיה עדיין לא החלה למכור חשמל-
מה היא רפורמת החשמל?
רפורמת החשמל נועדה לפתוח את שוק אספקת החשמל בישראל ולאפשר לצרכנים לבחור בין ספקיות חשמל נוספות מלבד חברת החשמל.
צעד זה בעצם משחרר את בתי האב בישראל ואת המשק בכללו מהתלות במונופול של חברת החשמל ופותח את השוק לתחרות ולבחירה חופשית ממאגר אלטרנטיבי של ספקיות חשמל.
יותר מ-40 ספקיות חשמל נכנסו לשוק, והציבור בישראל מוזמן ליהנות דרכן מחשמל זמין במחיר אטרקטיבי. רוצים לשלם פחות על החשמל שאתם צורכים? מעכשיו אתם יכולים! אפילו עד 20 אחוז פחות! מהפיכת מחירי החשמל בישראל יוצאת לדרך!
איך אפשר להצטרף לשירות של תדיראן אנרגיה?
- בשלב הראשון משאירים פרטי התקשרות, על מנת שנציג תדיראן אנרגיה יצור איתכם קשר.
- החל מהיום (25/07/24), אין צורך במונה חכם. כל אב בית יכול לעבור לספק חשמל זול יותר.
- במידה ולא קיים מונה חשמל חכם, תוכלו להזמין דרך חברת החשמל. ניתן להיעזר בנציג תדיראן אנרגיה בנושא.
- בסיום התהליך מקבלים אישור על הצטרפות בפועל ומתחילים ליהנות ממחירי חשמל מוזל.
מערך אנרגטי מקיף מבית תדיראן אנרגיה חדשה
אכן. מי שמעוניינים להצטרף אל שירותי אספקת החשמל הירוקים והחסכוניים של תדיראן אנרגיה חדשה זקוקים למונה חשמל דיגיטלי חכם. מדובר במונה חשמל חדשני, אשר מנטר את נתוני צריכת החשמל שלכם באופן אוטומטי, ומאפשר לספקית החשמל הפרטית שבחרתם לקרוא באופן שוטף ורציף את נתוני צריכת החשמל המדויקים שלכם. במובן זה, מונה חשמל חכם הוא כלי הכרחי לניהול ובקרת צריכת החשמל שלכם. זאת, בניגוד למונים האנלוגיים הישנים, אשר מצריכים קריאה ידנית, ועל כן אינם מאפשרים להתקשר עם ספקיות פרטיות.
תדיראן אנרגיה - שאלות תשובות
החל מהיום (25/07/24), אין צורך במונה חכם. כל אב בית יכול לעבור לספק חשמל זול יותר.
ככל שאינכם יודעים איזה מונה חשמל קיים כיום ברשותכם, תוכלו לבדוק זאת באחת מן הדרכים הבאות – ראשית, בדקו את חשבון החשמל העדכני ביותר שלכם. ככל שתחת שדה "סוג הקריאה" מצוין המונח "מרחוק", הרי שכבר יש ברשותכם מונה חשמל דיגיטלי חכם. לחילופין, תוכלו ליצור קשר ישיר עם חברת החשמל במוקד 103, או באמצעי ההתקשרות המקובלים האחרים, ולברר מול נציגי שירות הלקוחות מהו סוג המונה אשר מצוי ברשותכם כעת.
ככל שטרם קיים ברשותכם מונה חשמל חכם, עליכם ליצור קשר עם נציגי שירות הלקוחות של חברת החשמל במוקד 103 או באחד מאמצעי ההתקשרות המקובלים, ולתאם התקנה של מונה חשמל חכם במועד המתאים לכם. שימו לב – ההתקנה כרוכה בעלות חד פעמית, והיא תתבצע עד 60 ימים ממועד ההזמנה. מיד לאחר ההתקנה תוכלו להצטרף אל שירותי אספקת החשמל הירוקים והחסכוניים של תדיראן אנרגיה, ולהתחיל לקבל חשבון חשמל מוזל, משתלם וחסכוני יותר מאי פעם.
כלל לא. הלקוחות של תדיראן אנרגיה ממשיכים לקבל אספקת חשמל שוטפת, יציבה, אמינה ומהירה, על גבי רשת ההולכה הארצית של חברת החשמל, ממש כפי שהם היו רגילים עד היום. השינוי היחידי שהלקוחות של תדיראן אנרגיה עתידים לשים לב אליו הוא חשבון החשמל – שעתיד להפוך למשתלם וחסכוני יותר מאי פעם.
ממש לא. ניוד חשבון החשמל שלכם אל תדיראן אנרגיה אינו כרוך באף ביקור של טכנאי. אז איך זה עובד? לאחר שתצרו קשר עם תדיראן אנרגיה, ותבחרו את תוכנית אספקת החשמל המתאימה ביותר לדפוסי הצריכה שלכם, ניוד חשבון החשמל שלכם יתבצע על ידי נציגי תדיראן אנרגיה מרחוק – באופן וירטואלי ואוטומטי – מבלי שתצטרכו לטרוח כלל.
לקוחות תדיראן אנרגיה נהנים מחשבון חשמל מוזל וחסכוני במיוחד, במחירים תחרותיים ואטרקטיביים יותר מתמיד. על מנת לדעת כמה הצלחתם לחסוך מדי חודש, תוכלו לבחון את חשבון החשמל שלכם – שם, היקף ההנחה יצוין במפורש באופן שיאפשר לכם להציב יעדי צריכה לקראת החודש הבא.
כמובן. אם תרצו להצטרף לשירותי אספקת החשמל המוזלים של תדיראן אנרגיה, אינכם צריכים להיות בעלי הנכס. כשוכרים, הינכם רשאים לצרוך חשמל מתדיראן אנרגיה באופן ישיר ולהתחיל לקבל אספקת חשמל חסכונית ומשתלמת. אף על פי כן, ככל שתצטרכו להתקין מונה חשמל דיגיטלי חכם, יידרש לשם כך אישור ייעודי מבעל הנכס, שכן מונה החשמל הוא חלק מן התשתית הקבועה של הנכס.
כמובן. ההצטרפות אל שירותי אספקת החשמל הירוקים והמוזלים של תדיראן אנרגיה אינה כרוכה בהתחייבות לפרק זמן כלשהו, כך שאם תהיו מעוניינים בכך – תוכלו להפסיק את ההתקשרות בכל עת. על כן, במידה ואתם מעוניינים לשוב לקבל חשמל מחברת החשמל, עליכם לפנות אל שירות הלקוחות של תדיראן אנרגיה, ולבקש לסיים את ההתקשרות. במעמד סיום העסקה, חשבון החשמל שלכם ינוייד בחזרה אל חברת החשמל, והוא ייכנס לתוקף כבר ביום הראשון של החודש העוקב לבקשתכם.
תדיראן אנרגיה היא ספקית חשמל פרטית, וכשמה כן היא – אמונה על היבט האספקה בלבד. תשתיות החשמל ורשת החשמל הפרושות ברחבי הארץ עדיין מצויות תחת האחריות הבלעדית של חברת החשמל, כך שלמעשה היא הגורם היחידי אשר מוסמך לטפל בתקלות באספקת החשמל. על כן, ככל שמנויי תדיראן אנרגיה חדשה חווים תקלה כלשהי בצריכת החשמל, עליהם לפנות בהקדם אל מוקד 103 של חברת החשמל, אשר זמין לרשותכם 24 שעות, 7 ימים שבוע.
רפורמת החשמל בישראל, אשר הושקה בשנת 2018, הסירה את מונופול אספקת החשמל של חברת החשמל, ופתחה את שוק החשמל בישראל לתחרות חופשית בין ספקיות חשמל פרטיות, כמו תדיראן אנרגיה. מאז השקת הרפורמה, כל צרכן אשר יש ברשותו מונה חשמל חכם, רשאי לבחור את ספק האנרגיה שלו באופן עצמאי, וכפועל יוצא מכך גם ליהנות מחשבונות חשמל מוזלים וחסכוניים יותר.